نرم افزار Ccleaner را نصب میکنیم . این نرم افزار برای پاک کردن تمام اطلاعات یا داده ها و یا فیلم و ... است به طوری که دیگر به هیچ وجه و هیچ کسی و هیچ برنامه ایی نمی تواند داده ها و اطلاعات و... شما را برگرداند .

برنامه که نصب شد صفحه ایی برای شما به این شکل باز میشود :

 

بعد این که صفحه اومد بر روی قسمت Tools بروید و بر روی گزینه ی Drive Wiper کلیک کنید.

از گزینه ی Wipe بگزرید و بر گزینه ی Security کلیک کنید.این قسمت داری 4 قسمت جداگانه است . اولین قسمت یعنی اینکه یکبار وایپ شود . دومی قسمت یعنی سه بار وایپ شود . سومین قسمت یعنی 7 بار وایپ شود و اخرین قسمت یعنی سی و پنج بار وایپ شود. بهتر است که بر روی گزینه ی اخر و یا یکی مونده به اخر بگزارید چون در این صورت بهتر اطلاعات به طور کامل پاک می شود . در قسمت Drives رفته و درایو هایی که می خوهید داده ها و اطلاعات را حذف کنید کلیک کنید و در پایین صفحه سمت راست گزینه ی Wipe را بزنید.

Wipe اصلا یعنی چی و مفهومش چیه ؟ وقتی شما فلش یا مموری کارت یا هاردیسک و یا حتی کامپیوتر را میخواهید بفروشید و یا برای مدتی می خواهید به کسی بدهید نمی خواهید که اطلاعات شما را کسی داشته باشد ان ها را حذف می کنید .وقتی شما اطلاعات را حذف می کنید ان ها به طور کامل حذف نمی شوند فقط کامپیوتر یا فلش و ... این اطلاعات را به محلی قرار می دهد که بعدن شما به سراغ اطلاعات رفته و ان ها را کاملا پاک کنید.بعضی از افراد فکر می کنند که با پاک کردن اطلاعات با استفاده از Delete کردن و ریختن در سطل اشغال و ... است و دیگر اطلاعات بر نمیگرد  و کسی نمی تواند ان ها را برگرداند اما اینطور نیست شما می توانید با استفاده از برنامه های بازیابی اطلاعات مثله Recuva و... اطلاعات رو بازیابی کنید. در این قسمت Wipe کردن پا به میدان میزاره و با پر و خالی کردن اطلاعات از کامپیوتر و فلش و... ان ها را برای همیشه پاک میکند و دیگر شما به هیچ وجه و با هیچ برنامه ایی نمی توانید اطلاعات را بازیابی کنید .

خب بعد از کلیک بر روی Wipe صفحه ایی برای شما باز می شود که می گوید ایا می خواهید اطلاعات را واقعا پاک کنید ؟ چون Wipe کردن درایو ها بسیار خطرناک است و اطلاعات شما هیچ وقت بر نمی گردد باید کلمه ی ERASE را در قسمت که گفته شده است کلمه ی امنیتی را وارد کنید ان را در ان قسمت بزنید (بعضی از version های نرم افزار Ccleaner احتیاجی به کد امنیتی ERASE ندارد و بدون این کد شروع به وایپ کردن درایو می کند) و گزینه ی  OK  را بزنید . مقدار وایپ کردن به اطلاعات موجود در درایو شما برمی گردد اگر اطلاعات زیاد باشد وایپ کردن طول میکشد ولی اگر کم باشد وایپ کردن سریع انجام می شود.

حالا شما می توانید با خیال راحت و با اطمینان کامل کامپیوتر یا فلش و... را بفروشید و یا برای مدتی به دوستانتان بدهید بدون اینکه ترسی از بازگرداندن اطلاعات ان داشته باشید .                                                 

                                                                      موفق باشید



نرم افزاری قوی و خوب برای برسی و جلوگیری از هک شدن ویندوز. بعد از نصب کردن نرم افزار به برسی فایل ها می پردازد و اگر فایلی مخرب در ویندوز یا کامپیوتر شما باشد ان را پاک میکند.با داشتن یک انتی ویروس قوی و خوب در کناره این برنامه از هک شدن ویندوز جلوگیری کنید.2014-03-05



صفحه قبل 1 صفحه بعد

زدیک
اموزش نرم افزار های کامپیوتر
درباره وبلاگ

به وبلاگ Zodic خوش امید .از گذاشتن نظرات و پیشنهاد های شما متشکریم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زدیک و آدرس zodic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 927
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1